annonse

Nysæter klare for skulejoggen

Tøff bakke
Tøff bakke: Eivind Eide Slettvåg i fint driv opp den brattaste bakken under fjorårets skulejogg. Nysæter ungdomsskule er einaste skulen på Stordøya som deltek i skulejoggen, til inntekt for SOS Barnebyer. (Foto: NYSÆTER UNGDOMSSKULE/ANDREAS GREGERSEN/ARKIV)

Nysæter ungdomsskule er klare for den såkalla skulejoggen den 20. september. I fjor deltok over 22.000 skuleelevar i heile Noreg, til inntekt for SOS-barnebyer, og bidrog til å samla inn meir enn 80.000 kroner.

Støtten frå elevane vil gje dei mest utsette barna verda over bistand og eit håp om ein trygg heim i framtida. I år skal pengane gå til barn utan omsorg, skriv SOS-barnebyer i ei pressemelding.

Nysæter ungdomsskule er den einaste skulen på Stord som deltek. I Kvinnherad er Halsnøy skule påmelde.

Klikk for å sjå kommentarar ()

Her kan du fritt koma med synspunkt og informasjon. Me krev fullt navn. Då blir det meir interessant for andre å lesa det du skriv. Trakassering, truslar, hatske meldingar eller reklame er ikkje godteke på sunnhordland.no. Falske profiler blir utestengde. Ver sakleg og vis respekt når du kommenterer.

Dette er ei beta-side for Sunnhordland og Stordnytt si satsing på superlokale nyheiter. I denne feeden vil me visa fram kva som skjer i krikar og krokar i Stord og Fitjar. Me set pris på innspel til korleis du meiner sida bør fungera og sjå ut.

Send oss gjerne bilete eller tips om dei små tinga som skjer rundt i nærområdet ditt.