Nysæter klare for skulejoggen
Nysæter ungdomsskule er klare for den såkalla skulejoggen den 20. september. I fjor deltok over 22.000 skuleelevar i heile Noreg, til inntekt for SOS-barnebyer, og bidrog til å samla inn meir enn 80.000 kroner.
Støtten frå elevane vil gje dei mest utsette barna verda over bistand og eit håp om ein trygg heim i framtida. I år skal pengane gå til barn utan omsorg, skriv SOS-barnebyer i ei pressemelding.
Nysæter ungdomsskule er den einaste skulen på Stord som deltek. I Kvinnherad er Halsnøy skule påmelde.
Her kan du fritt koma med synspunkt og informasjon. Me krev fullt navn. Då blir det meir interessant for andre å lesa det du skriv. Trakassering, truslar, hatske meldingar eller reklame er ikkje godteke på sunnhordland.no. Falske profiler blir utestengde. Ver sakleg og vis respekt når du kommenterer.