annonse

Totalt unødvendig

FANTESKAP
FANTESKAP: Det har vore lite vind i helga, difor har nok nokon gjort dette på fanteskap. (Foto: STEINAR HYSTAD)

  • Steinar Hystad

Slik låg eit av dei flotte rasteplassborda med tak ved Kystbuss-terminalen søndag. Særs sterke vindkast var det ikkje i helga, difor er det diverre å tru at velten er utført på reint fanteskap.

Eit totalt unødvendig og meiningslaust stykke arbeid.

Klikk for å sjå kommentarar ()

Her kan du fritt koma med synspunkt og informasjon. Me krev fullt navn. Då blir det meir interessant for andre å lesa det du skriv. Trakassering, truslar, hatske meldingar eller reklame er ikkje godteke på sunnhordland.no. Falske profiler blir utestengde. Ver sakleg og vis respekt når du kommenterer.

Dette er ei beta-side for Sunnhordland og Stordnytt si satsing på superlokale nyheiter. I denne feeden vil me visa fram kva som skjer i krikar og krokar i Stord og Fitjar. Me set pris på innspel til korleis du meiner sida bør fungera og sjå ut.

Send oss gjerne bilete eller tips om dei små tinga som skjer rundt i nærområdet ditt.